Isnin, 21 Jun 2010

WILD ROSES


Salam pagi Khamis buat semua pengunjung blog saya , hari ni saya nak share beberapa koleksi bunga ros yang saya ada tapi semuanya tak lengkap . Memang susah saya nak mencari set cawan untuk semua corak roses yang saya ada ni . Kalau dapat cukupkan koleksi memang la best tapi kalau tak dapat yang ada ni pun dah ok best saja....


Pinggan kecil ni saya jumpa di kedai apek , dulu saya tak tau apa nama corak bunga ni , masa saya jumpa pinggan ni saya ingatkan bunga ni corak baru dan saya tak mau beli sampai apek tu kena yakinkan pada saya banyak kali la yang corak bunga ni design lama , saya beli sebab saya bekenankan corak bunganya tapi nasib la saya beli kalau tak melepas la juga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..