Isnin, 21 Jun 2010

BUNGA PEONIES


Salam semua pengunjung dan teman-teman , hari ni saya memanglah terlebih rajin buat n3 . Kali ni saya share koleksi bunga peonies yang memang dah lama sangat saya nak buat n3 nya. Hari ni saya mengemas dah susun balik semua koleksi saya so dapat la saya buat n3 ni .

Tengok la cara saya susun cawan bujang macam tu berbaris panjang je hehehee. Saya susun saja asal jadi dan snap gambar sebab nak cepat kemas so boleh simpan balik dalam lemari. Memang saya ada banyak koleksi cawan ni ok la kan . Kalau sedara datang ramai-ramai boleh juga saya guna .

Dulu teko ni menjadi idaman saya dan sekarang menjadi teko kesayangan saya pula . Saya dapat juga teko ni bulan lepas di Amcorp Mall . Selepas mencari di merata tempat akhirnya saya jumpa juga ^_^

Semua piring kecil saya dan 7 biji piring besar saya dapat di apek sementara satu piring saya beli dari Harta Karun Angah dan merupakan piring pertama yang saya kumpul.....


Close-up bunga pada badan teko , cantikkan...


Satu mangkuk bulat dan satu mangkuk bujur dah cukup koleksi saya . Kedua-dua mangkuk ni saya dapat di Amcorp juga .

Ok la tu je entry saya , besok kalau cuaca ok saya buat banyak lagi entry.....bye...tata....

Tiada ulasan:

Catat Komen

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..