Selasa, 22 Jun 2010

HASIL HUNTING


Selamat tengahari pada semua pengunjung blog saya, apa aktiviti anda semua untuk hari ni ... ? Selamat berhujung minggu ya pada semua ..

Hari ni n3 saya biasa-biasa saja , ni ha saya masukkan gambar hasil hunting yang masih kotor . Selalu lepas balik dari mencari kat kedai apek saya tak pernah ambik gambar rupa hasil hunting yang berabok . Kali ni saya ambik la buat kenangan hehehehe cuma rupa cawan J G Meakin tu saja tak ambik gambar sedih benar rupanya penuh dengan taik lipas , habuk dan tak tau la apa benda lagi .

Bila balik terus saya basuh sebab senang nak simpan dan ambil gambar , kali ini pegi hunting saya memang happy sangat sebab semuanya saya beli dengan harga yang murah sangat , syukur la. Ini kali ke tiga saya dapat jumpa teko selalunya pinggan /piring saja . Teko pun saya jumpa sampai 3 biji tapi bukan la corak twin bunga rose tapi teko bunga padi , ros jambatan , corak geometri . Saya happy walaupun saya dah ada teko -teko ni kecuali teko corak geometri la yang saya tak jangka boleh jumpa.

Bila dah habis cuci dan polish baru la cantik berseri-seri rupa semua pinggan/cawan dan teko hasil hunting hari Ahad sudah ^_^

Tu je la kisah untuk n3 hari ni , saya dah nak keluar ni nak pegi Nilai 3 dengan family dan kakak-kakak saya , nanti besok saya masukkan gambar lagi apa hasil yang saya dapat cari hari ni......


Ok bye dan Happy Saturday...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..