Isnin, 21 Jun 2010

MANGKUK KUIH RAYA..


Pinggan mangkuk yang lama dibuang jangan ,
Banyak kenangan yang tersimpan...

Selamat petang untuk semua kawan-kawan dan pengunjung blog saya yang sempoi ni, apa kabar ? Harap semuanya sihat belaka .
Dah lama juga saya tak masukkan entry so hari ni saya masukkan punya la banyak n3 sebab weekends ni saya sibuk juga nanti tak dapat nak buat n3 pulak untuk blog saya ni...
N3 hari ni saya nak berkongsi cerita kisah set bekas/mangkuk kuih raya yang saya ada ni , semuanya hasil hunting . Bila tengok corak bekas kuih raya ni ada yang saya cam sangat-sangat dan ada yang saya pernah tengok tapi tak ingat masa bila saya jumpa . So, nak senang cerita saya borong semua bentuk dan design yang ada di kedai apeks ni , senang cerita...harganya pun ok sebab kita hunting sendiri di apeks so boleh la beli banyak-banyak.
Suami saya cakap , dia pernah jumpa bekas kuih raya dalam n3 ni di rumah kawan-kawan dia masa beraya dulu time kecik-kecik dulu nostalgia habiskan , saya pulak macam ingat-ingat lupa dengan bekas corak ni rasanya pernah tengok tapi tak ingat dimana.....



Saya bekenan dengan shape dan bentuknya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..