Isnin, 21 Jun 2010

TWIN ROSES


Hari ni entry saya pun simple saja sebab saya tak sempat nak susun-susun semua koleksi twin roses yang saya ada , koleksi ada la sikit . Nanti la besok atau lusa saya masukkan entry semua koleksi cawan dan teko serta piring twin roses saya ya.

Dalam semua-semua jenis corak roses yang pernah saya tengok corak twin roses juga la menjadi pojaan hati ku ini , bunga ros yang mekar warna pink dalam pelbagai tone memang sweet dan romantik sangat .


Piring dan set cawan mini twin roses

p/s . teringat pulak kat filem P.Ramlee " Seniman Bujang Lapok" bila guna ayat pojaan hatiku ni hehehehe , best sangat sebab sekarang ni kat Astro selalu boleh tengok pelem P.Ramlee . Memang la semua pelem P.Ramlee peberet saya dan keluarga , dulu anak saya Adlina panggil P.Ramlee dengan panggilan Abang Ramlee hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..