Isnin, 21 Jun 2010

ROSA CINDERELLA

"My sweet and precious Rosa"

Cap mohor J G Meakin


Detail pada bahagian dalam penutup teko Rosa ni , ada 2 kunci so penutup ni tak boleh jatuh atau dibuka dengan senang . Kira ini adalah ciri-ciri keselamatan yang ada pada teko ni , unikkan...

Detail pada penutup teko yang berlekuk-leku serta corak berulang garisan halus pada pemukaan bibir penutup teko , semua detail yang kemas dan unik ini la membuatkan teko Rosa ini special dan elegant sangat .

Corak berulang garisan-garisan halus yang bergelung-gelung macam renda pada badan teko ini seakan-akan detail pada gaun wanita English pada zaman dulu atau english laces pada pakaian dan soft furnishing English Deco .


Bahagian close-up kat penutup teko lagi , cantik sangat tak jemu-jemu saya membelek detail pada teko ni . Saya tak pernah jumpa sebiji teko yang sangat perfect reka bentuknya atau sangat berseni penghasilannya macam teko Rosa ni walaupun warnanya polos/plain tapi sangat cantik pada pandangan mata saya ni .


Detail pada pemegang teko ini sangat elegant ...


Close-up pada pemegang cawannya yang comel lotey , cantik dan elegant gitu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..