Selasa, 22 Jun 2010

GRAPES


Mula-mula saya hanya dapat kumpul sebiji piring bujang saja lepas tu saya jumpa tekonya pulak dan buat masa ni saya dapat kumpul koleksi macam kat gambar ni . Cari sikit-sikit dan apa yang saya dapat kumpul sekarang ni pun dah buat saya happy sangat walaupun ciput....tapi kalau dapat ditambah koleksinya memang la lagi bestkan...
Saya suka corak bunga yang namanya grapes ni ( thanks Yatt untuk info nama corak ni ) sebab kombinasi warna yang berbeza dan corak bunganya yang simple .



Lain benar beza color ni...mungkin teko dan bekas gula ni di buat dari kilang yang berbeza , warna pada teko lebih cerah dan kombinasi color pada bekas susu/bekas gula , cawan agak gelap ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..