Isnin, 21 Jun 2010

TWIN ROSES

Koleksi kesayangan saya...
Akhirnya pagi tadi berjayalah juga saya ambil gambar koleksi twin roses saya ni dah lama saya plan tapi selalu bertangguh , cuma saya susun koleksi saya ni ikut jadi saja la sebab nak cepat .

Mula-mula sekali saya dapat beli teko bentuk biasa ni pada bulan Ogos tahun sudah tanpa saya tau apa nama corak bunga ni , masa tu saya bekenan sangat dengan corak bunga rosnya . First time tengok teko ni terus saya pegang dan tak mau lepas-lepas dah hehehe . Saya beli teko ni dengan abg Kairol yang masa tu pun baru mula berniaga di Amcorp Mall . Bila saya dah dok selalu mentelaah ilmu di blog otai baru la saya tau rupa-rupanya nama bunga ros ni ialah twin roses .

Bila dah dapat tekonya mula la saya teringin nak mencari barang-barang yang lain pula macam piring dan set cawannya pulak , sugar pot twin roses yang cun melecun ni saya beli dari abang Din dan sikit demi sedikit saya dapat kumpul piring dan pinggannya . Lama juga saya ambil masa nak dapat koleksi sebanyak ni dan saya mencari di merata tempat ada di apek dan semestinya di Amcorp Mall la .

Tapi bila bab nak cari cawannya bukanlah senang , nasib la kak Shas laling sudi nak berbarter 4 pasang cawan ni . Buat kak Shas laling terima kasih banyak-banyak sangat saya memang happy masa dapat set cawan bunga twin roses ni dan saya dapat pula cawan bentuk mulut lebar uuuu...cun sesangat...

Set cawan mini twin roses yang comei lotey ni pun saya baru dapat juga dan akhir sekali Sabtu lepas saya dapat 2 biji oval plater yang cute ni . Syukur la walaupun saya tak dapat oval platers yang besar yang kecil ni pun dah cukup cantik pada saya .

My sweet twin roses





Big mama with her girls hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..