Jumaat, 2 Julai 2010

SALAM PAGI JUMAAT


Pagi ni saya buat n3 pertama di dalam blog baru saya ni . Sekarang ni bila dah ada blog baru ni senang la sikit saya nak buat n3 tentang koleksi terbaru saya kalau tak tu memang saya simpan saja semua gambar-gambar sebab saya tak mau buat dalam entry di blog NANNIE`S PASSION sebab blog tu hanya untuk atviti menjahit saya .

Kalau banyak sangat cerita dicampur aduk nanti jadi rojak la pula blog jahitan saya tu . Saya lagi suka macam sekarang semuanya teratur tiap-tiap hobi dan aktiviti saya ada blog sendiri . Alhamdulillah sampai sekarang ni saya masih mampu handle semua blog saya ni..

Saya sekarang ni dah tak serancak dulu bila bab mengumpul sebab kebanyakkan koleksi tea/coffee set saya dah hampir lengkap . So saya hanya mencari sugar pot dan creamer saja dan sedikit pinggan sahaja . Alhamdulillah saya dapat apa yang saya cari dan lemari untuk menyimpan koleksi saya pun saya dapat dari kampung semuanya almari antik warisan family (dapat 2 biji je jadi la alhamdulillah)

Saya pun dah kurang menjual pinggan mangkuk corak lama ni nanti la kalau ada masa saya gi hunting lagi sekarang ni saya banyak habiskan masa menjahit maklum la raya dah dekat so ramai regular customer dah hantar kain.

Kadang-kadang tu saya suka juga jalan-jalan ke blog kawan-kawan dan masuk juga ke blog collectors yang baru . Makin ramai peminat dan pengumpul koleksi pinggan mangkuk lama ni kiranya bagus la semakin ramai makin meriah dan koleksi pun macam-macam serta cantik sangat.... so setakat ini dulu n3 pertama saya kali ni...

....selamat berhujung minggu..bye...

p/s. Blog baru so buka cerita baru...yang lama dah jauh pergi tinggal kenangan saja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..