Sabtu, 10 Julai 2010

KABINET LAMA


Dah lama juga saya tak buat n3 malam ni baru ada masa . Macam ni la rupa baru kabinet yang saya dapat dari mertua dan dah di baik pulih . Terima kasih banyak-banyak buat cik abang den tu yang bertungkus-lumus juga la touch-up kabinet ni dia beli cermin baru dan pasangkan cermin tu kat pintu kabinet ni lepas tu cat balik lemari ni dan angkat letak kabinet ni di tempat yang saya nak . Thanks laling..
Happynya saya bila dapat susun koleksi saya ni masuk dalam kabinet antik ni sebabnya sebelum ni koleksi saya ni hanya tersimpan dalam lemari kabinet kat dapur je . Bila dah disusun cantik dapat la saya pandang dan belek precious saya ni dan sedara mara yang datang pun dapat admire sekali tengok koleksi ni cuma mak mertua je belum tengok lagi sebab mak sibuk di kampung baru dapat cucu insyallah nanti sampai la mak ke rumah saya dan dapat tengok sendiri kabinet antik ni . Saya hanya bawa balik gambar je tunjuk kat mak dan dia puji dah cantik lepas kena make-up....


Dekat atas kabinet ni saya susun koleksi tin-tin yang saya kumpul . Sekarang ni tiap-tiap hari kalau saya ngadap komputer sempat la saya belek dan tengok puas-puas koleksi cawan dan teko precious saya ni .

Disebabkan ruang terhad saya tak dapat nak susun sekali piring-piring corak yang sama dengan koleksi dalam kabinet ni .
Koleksi 5 roses, maple dan bunga terung ni saya dapat dari banyak sumber dan dari banyak negeri ada yang hunting sendiri dan beli online . Bila dah cukup lengkap set yang macam saya ada ni saya pun dah duduk diam-diam tak ligat macam dulu hunting sana sini . Saya masih masuk kedai apek serta pegi amcorp dan kadang-kadang shopping juga online cuma tak la membeli banyak-banyak macam dulu tapi macam mana pun minat kumpul barang lama ni tak pernah saya lupakan......ciaou..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..