Khamis, 1 Julai 2010

POKOK KELAPA


Pokok kepala tumbuh dengan subur di rumah saya tu la saya letak baja yang kaw-kaw punya . Kejap je dari 5 batang pokok kelapa sekarang ni dah jadi berpuloh-puloh pokok klapa tumbuh subur..

Hmmmmmm me so happy sebab hajat di hati dah tercapai . Pokok kelapa idaman setiap collector dan ada di dalam gobok kat rumah saya ni . Hajat lepas ni nak cari sugar pot dan bekas susu pulok tapi kalu tak dapat pun ok je sebab saya dah gumbira sangat dengan set cawan dan teko alladdin yang saya dah ada ni....


My pokok klapa


My pokok klapa lagi hehehe tak jemu ku pandang..


Putih bersih polos warna backgroundnya...wa manyak suka-suka hati..


Pokok klapa di sana dan di sini di situn hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..