Khamis, 1 Julai 2010

TEKO & ASHTRAY KANGKUNG


Semua barang-barang baru saya ni adalah hasil hunting masa saya ke Ipoh dan Taiping .

Hasil hunting yang pertama saya adalah ashtray corak bunga kangkung ini yang saya dapat di apek Taiping . Masa mula sampai di kedai apek tu tak banyak barang yang saya jumpa masuk stor kedai apek ni pun dah tak ada barang .

Anak apek bagi tau ramai dah orang datang ke kedai dia dan beli pinggan mangkuk corak lama ni . So nampak gaya tak ada rezeki saya kat kedai apek ni tapi saya cari juga dan saya dapat ashtray kangkung ni . Memang rezeki saya juga la dapat ashtray ni dan beberapa barang lain jadi la tak sia-sia la saya turun sampai ke Taiping kali ni..

Ashtray kangkung ni saya dapat di kedai apek Taiping tu dan saya bagi hadiah sebagai tanda persahabatan kepada Yatt , Ezany , kak Saidah , Kak Shas dan yang selebihnya saya simpan buat diri sendiri .


Teko alladin corak bunga kangkung tu pun baru tapi saya beli di tempat lain bukan di Taiping tapi saja je saya letak sekali dengan ashtray ni bagi posing sekali la meriah sikit .

3 ulasan:

  1. salam kak nannie cayang..zaza merayu..tak nak bg zaza ke 1 asytray tu kak..pleaseeeee..jual pun takpa.... :-)

    BalasPadam
  2. wlskalam Zaza ,

    Ala keciannya jangan la merayu macam tu kalau boleh mmg akak jual kat Zaza tapi akak sayang benar la dgn ahstray ni susah akak cari ni jauh sampai ke apek Taiping , sori ya dik insyallah nanti Zaza jumpa la tu

    BalasPadam
  3. as salam kak nani....yelah shima pun minat kat asytray rokok tu....susah tuh nk carik..geram je tgk...ada gak mnta beli kat mk angkat hmmmm xbg nyer....kat mana kedai apek taiping tuh...macam nk terjah gak la hehehe...

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..