Khamis, 1 Julai 2010

TEKO PEAR

Selamat malam pada semua pengunjung...

Dalam banyak-banyak jenis bentuk teko corak lama yang saya simpan , bentuk teko macam shape buah pear ni la antara favorite saya sebab bentuknya macam chubby je dan cute sangat , masa first time tengok aje saya terus bekenan dan saya memang mencari teko bentuk ini tapi susah nak jumpa la juga.

Saya pun panggil teko bentuk macam ni teko debab sebab bentuknya yang kembang je comel gitu . Buat masa ni saya ada 5 biji teko debab ohhh yea lupa pulak saya ada sebiji lagi teko debab kangkung yang nunnnnnn dok tunggu saja bila la saya nak pegi ambil dia hmmmmmm nanti ya sayang nanti mummy pegi ambil awak yea......


Teko-teko debab saya...


Saya sayang niiii , big pink roses...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..