Isnin, 24 Januari 2011

Teko 5 roses

Teko corak 5 roses yang ada dalam simpanan saya buat masa ni hanyalah 2 bentuk saja dan rasanya dah cukup kot hehehe atau mungkin saya boleh tambah lagi kalau jumpa bentuk lain kan .
2 biji teko yang saya jumpa di 2 negeri yang berbeza . Teko yang montokss bentuk pear saya beli dari Salina dan yang siku saya beli di kedai antik . Masa sampai di kedai antik memang saya tak plan nak cari teko 5 roses sebab dah ada si montoks pear di rumah tapi bila dah ada depan mata si siku tajam memang saya tak lepas la dan ku pegang kuat dalam genggaman hehe . Saya memang terkejut sebab tak sangka boleh jumpa si siku tajam . Perasaan trill dan happy dapat idaman hati adalah perkara biasa buat pemgumpul pml macam saya ni . Puas hati bila teko idaman berjaya dimiliki tambahan pula dengan harga yang amat la berbaloi :)

Siku tajam posisi depan...


Posisi belakang..


My montokss pear comel je saiznya sedang-sedang cute..


Posisi belakang..

Ok tu je n3 untuk petang ni daaaaa sampai ketemu lagi yaaaa...

4 ulasan:

  1. salam kak nanie, x de ke teko2 5 roses yg nak let go? tengah cari yang montoks or aladin

    BalasPadam
  2. salam kak nannie
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaa..hatiku berdarah lagih..ingat akak nak jual..dah lama sy mencari nieh kak..kalau ader yg xtra siku..roger2 yer kak..:-)

    BalasPadam
  3. wlksalam Gee,
    waa ada blog rupa2nya akak dh link ya . thanks singgah sini . teko 5 roses atau mana2 set 5 roses mmg akak sayangd an x akan let go tapi kalau ada xtra akak bagi tau ya

    BalasPadam
  4. wlksalam chemp,
    alahai ye ke chemp akak x jual la ni utk simpanan sebab mmg susah nk dpt teko 5 roses insyallah kalaua da xtra akak bagi tau

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..