Ahad, 26 September 2010

Jalan-jalan ke Loken

Raya kali ni kami sekeluarga sempat jalan-jalan ke Loken walaupun ramai juga peniaga melayu tak berniaga tapi Loken tetap meriah . Saya dapat la juga beberapa barang idaman hati hehehe..

Hubby saya pula memang suka jalan-jalan ke Loken ni sebab macam-macam ada dan ada barang yang luar dari jangkaan kita boleh jumpa di sini . Anak-anak saya pula jenis yang senang nak dibawa berjalan mungkin sebab dah biasa dari kecil lagi...

Kali ni ke Loken hubby saya seronok bebenor sebab dapat jumpa motor klasik Triumph ni yang masih dalam keadaan yang sangat baik sebab masih boleh dipakai/tungang . Cuma kami tak tau sapa tuan empunyer motor klasik ni . Lama hubby belek motor ni serta berkeping-keping gambar diambil oleh hubby saya masa kat sana nak dibuat kenangan dan Adlina yang paling banyak posing kat motor klasik ni..





Adlina dan Adam posing kat motor triumph...

Lain kali kita jalan-jalan lagi ke Loken ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..