Isnin, 28 Mac 2011

Bunga bakul biru..

Assalamualaikum di petang Isnin..
Hari ni saya buat n3 baru lagi..
Sebab hari ni saya berkemas semua koleksi pml..
So saya ambil peluang la buat sesi fotografi jap..
N3 ringkas je ni..

Set bunga bakul warna baby blue ni adalah koleksi terbaru saya dapat kumpul set cawan dan tekonya .Bila dah digandingkan bersama baru la terserlah kecantikkan set corak bunga bakul yang simple ni walaupun simple tapi ada manisnya tambahan pula warna baby blue memang warna favorite saya .

Teko Mrs.Pot..
Warna teko putih bersih dengan gold rim yang berkilat cantik dan corak geometri berlatar belakangkan warna baby blue memang gabungan yang sweet sangatkan...

Corak simple tapi menawan..cantikkan..

Set cawan yang datang jauh dari Kelantan.

Sudu dan senduk hadiah dari kak Shima , terima kasih banyak-banyak kak Shima . Senyum lebar saya masa buka bungkusan hadiah dari kak Shima dan memang sesuai serta cantik benar bila sudu ni dah disusun atur dengan set cawan dan teko Mrs. Pot ni...

Teko mini ni dah lama saya dapat masa mula-mula hunting di kedai apek bisu Jalan Pasar , cute je...
Ok sampai sini dulu
Byeeeeeeeeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..