Isnin, 27 Disember 2010

Hari Ahad di Amcorp..

Hampir tiap-tiap pagi Ahad saya akan ke Amcorp dan dah 1 tahun setengah memang jadi rutin kami sekeluarga habiskan waktu pagi dan tengahari kami di sana . Lokasi rumah kami dengan Amcorp yang sangat dekat mungkin menjadi salah satu faktor kenapa kami gemar ke sana . Keadaan dalam kompleks yang sangat releks dan santai serta ada banyak kedai yang jadi favorite spot untuk kami sekeluarga cuci mata dan kadang-kadang beli barang keperluan.

Ada beberapa restoran yang kami sekeluarga gemar makan tengahari dan ada 2 kedai buku yang memang jadi tumpuan anak-anak dan diri saya sendiri . Cuma sampai sekarang saya masih belum berkesempatan nak join kelas FA di tingkat 3 dan insyallah by next year itu la niat saya nak masuk kelas FA mesti best kan...

Dah banyak tempat saya pegi untuk mencari koleksi PML idaman tapi di Amcorp juga la saya dapat banyak koleksi PML saya ni dan sampai sekarang perasaan trill mesti ada bila saya nak ke Amcorp sebabnya saya tak dapat jangka apa yang saya akan jumpa dan dapat beli di Amcorp dan memang di Amcorp ni macam-macam ada...

Ni la hasil pembelian semalam dengan harga yang sangat berbaloi dan semua PML yang saya dapat ni dah lama saya cari untuk lengkapkan lagi koleksi saya yang dah sedia ada tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..