Selasa, 3 Mei 2011

Set kekwa biru

Bila dah cukup lengkap set baru la saya dapat buat n3 untuk set kekwa biru ni . Lama juga saya tunggu untuk nak lengkapkan set kekwa biru kesayangan saya ni sejak November 2009 sampai la Sabtu lepas baru saya dapat sugar pot dan creamer jug . Penantian kali ni memang berbaloi alhamdulillah akhirnya saya jumpa juga . So kiranya saya dah boleh tutup buku untuk set kekwa biru kesayangan saya ni .

Set kekwa biru kesayangan..emmm senangnya hati bila tengok koleksi dah lengkap macam ni..


Biru warna favorite saya..

Pak din dengan cik sugar pot dan cik creamer dah bersatu laa la la..


Teko pak din yang saya dapat dari apek Tanjung Karang pada bulan November 2009 masa pegi melawat kak Aton . First time nampak terus jatuh cinta dan saya sabar tunggu kedatangan set piring serta pinggan kemudian set cawan mulut lebar dan akhir sekali sugar pot serta creamer jug..penantian ku berakhir juga rupa-rupanya ada juga bahagian untuk saya...


Hari ni memang hari mengemas pml so lepas ni saya akan masukkan lagi n3 koleksi pml saya yang lain pula . Senang kerja bila masuk n3 bila time mengemas paling saya suka kalau buat n3 tureen mudah sangat sebab tureen sebiji nak ambil gambar pun senang saja kalau n3 set memang banyak juga kerja nak susun kan tapi sebab minat dan hobi saya buat juga :)

ok bye-bye...
Salam sayang dari ku untuk semua pengunjung blog..

Sepi itu Indah...

2 ulasan:

  1. Tahniah nannie dpt kumpul lengkap kekwa biru ni...cantik sangat. Saya suka spesis ni tp 1 pun takde, dlm list untuk diburu..

    BalasPadam
  2. To Mas,
    terima kasih alhamdulillah dpt juga saya kumpul , sama la kita saya mmg suka sgt kekwa biru ni hmm Mas mesti dpt punya hunting jangan tak hunting kat Johor atau melaka mesti ada lagi ni cariii sampai dpt hehehehe

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..