Ahad, 6 Februari 2011

Simply beautiful

Set yang saya sendiri tak tau apa nama coraknya sampai la ke hari ni so saya bagi nama bunga biru simple ok ke ?? nanti la tanya otai . Saya dapat tekonya tahun sudah dan baru-baru ni saya dapat set cawan-cawannya. Corak bunganya macam lukisan bunga yang abstrak dan sangat simple kiranya jauh menyimpang dari corak kelaziman pml lama iaitu bunga ros elegant yang cantik kembang . Di sebabkan corak bunganya yang sangat simple la buat saya cukup bekenan ..'Beauty in the eye of the beholder'..
Set ni saya dapat kumpul 2 jenis bentuk cawan..

Set cawan ni rimnya warna silver sama dengan teko cantikkan..

Set cawan ni pula rimnya warna gold cantik la sangat,,


Teko yang sangat tip top, so lepas ni nak cari beberapa biji piring dan mana tau kalau boleh dapat sugar pot dan creamer so kena tunggu aja laaa..

By for now kalau ada kelapangan saya buat n3 baru lagi ya tata..

3 ulasan:

  1. ain tak penah tgk labi corak bunga ni..something new 4 me...cute jer bunga dan kaler dia..i like

    BalasPadam
  2. to ainzuryn,
    corak nimmg jarang kita nampakkan tapi mesti ada tu kt mana2 ,bunganya simple tapi cute kan me tu i loike very2 much hehe

    BalasPadam
  3. Kak nanie, kita dtg komen2. hehe.. ada tgk dlm FB kak ajmah dia kata bunga lawang biru..

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..