Selasa, 1 Februari 2011

Geder-geder dengan kak Izan..

Salam petang Selasa..
Hari ni saya dapat jumpa sorang lagi kawan fb iaitu kak Izan yang sudi bertandang ke rumah saya . Terima kasih ya kak Izan yang sudi luangkan masa petang Selasa di rumah saya ni . Happy saya dapat jumpa kak Izan kali ni dan macam-macam juga yang kami sembangkan hal-hal tentang pml .
Bestkan bila dapat jumpa kawan yang sama minat dengan kita bila bercerita tu bersemangat je hehehe..tambah best kalau cerita pengalaman masa hunting dan kisah macam mana boleh terjebak dengan hobi kumpul pml ni . Pada kak Izan kalau ada kelapangan meh la singgah rumah saya lagi boleh la kita kongsi cerita tentang hobi kita ni .

Kak Izan dan saya..

Kak Izan posing dengan koleksi saya yang seadanya ni..

Ok sampai sini dulu..
Insyallah kalau ada kelapangan saya akan masukkan n3 baru lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..