Isnin, 8 November 2010

Berbunga-bunga pagi ni

Salam pagi Isnin..
Dah lama juga saya idamkan teko kotak dan selalu juga saya cuci mata di blog Yatt , Mat Gebu dan kak Welly tengok koleksi teko kotak mereka yang sangat mabeles tu memang cantik sangat...
Lama-lama tengok mana boleh tahankan saya pun teringin la juga nak kumpul . So slow-slow saya cari dan saya dapat teko kotak corak bunga-bunga kembang ni . Kat mata saya ni cantik sangat dah corak bunga poppy daisy kat teko kotak ni just nice condition teko ni pun masih elok . So bila dah dapat idaman hati boleh la dipandang belek hari-hari hehehe..




Seronokkan bila idaman hati dah ada depan mata....

8 ulasan:

  1. salam kak nannie..
    wahhhhhhhhh..meriah & cun sekali..tahniah akak..teko kotak koleksi julung2 kali akak ni mmg istimewa....yang nie ke yang dulu akak sms saya tu?..suka ler akak...menawann..saya sukaaa....syabas sekali lagi..

    BalasPadam
  2. wlksalam Yatt,
    hehehehe thanks Yatt, tu la dah lama sangat akak idamkan teko kotak last2 dapat la juga hehehe ha a yg akak sms dulu la tak beli tahan beli juga , dah lama terperap teko ni skrg baru bawa keluar hehehe..

    BalasPadam
  3. salam nanie...congrate yer..akhirnya impian tercapai...sharif masih lg tercari2..(tunggu maklong shariff lembut hati nak letgo set teko kotaknya yg ada 17 biji tu..)

    BalasPadam
  4. salam ziarah nannie,
    tahniah dah dpt idaman hati....cantik bunga pd teko kotak tu...akak pun x de lagi....dpt tgk pun jadi ler....masih mencari...huhuhu

    BalasPadam
  5. wlksalam bro shariff,
    tu la dapat la juga saya kumpul teko kotak selama ni dok simpan angan2 je nak teko kotak bila dpt mmg seronok sgt . wow bro shariff kalu dpt 17 biji tu mau mengadap depan teko2 kotak tu je bestnya nanti bro mesti dapat tu

    BalasPadam
  6. wlksalam kak rohas,
    tema kasih tu la dah dapat baru rasa happy , cantikkkan bunganya . akak kalau nak kat amcorp ada lagi

    BalasPadam
  7. salam nennie..wah bestnya dah dapat teko...akak belum dapat lagi ni

    BalasPadam
  8. wlksalam kak ina,
    hehehehe mmg best , akak cari la sebiji baur lengkap koleksi akak tu kt amcorp ada kak

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..