Khamis, 7 April 2011

Koleksi mini - bunga ros

Asslamualaikum..

Hari ni saya nak kongsi koleksi bunga ros lagi tapi set mini . Saya tak pasti apa nama corak ni so saya panggil ros saja la . Koleksi set cawannya saya dapat dengan bantuan kak Zaiton terima kasih ya kak Ton dan tekonya dari kawan-kawan yang sehobi sementara tureen tu dari amcorp mall . Comel set mini ni cuma teko serta set cawan yang saiz normal saya tak jumpa lagi harap-harap dapat la tapi kalau tak ada pun saya ok je dengan koleksi yang saya dapat kumpul setakat ni .



Set cawan comel dengan tureen..

bye-bye for now

besok kita jumpa ya dengan n3 baru lagi..

2 ulasan:

  1. Nannie sukanya dengan roses dan set yg comel ni...sooo sweeet..

    BalasPadam
  2. to mas ,

    Betul tu Mas , set mini ni mmg comel n sweet sangat :)

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..