Selasa, 3 Ogos 2010

KOLEKSI VCR

Salam pagi Selasa

Sweet roses , pada saya bunga ros pada corak VCR yang simple dengan warna tona merah hati ni sangat cantik . Tanpa gabungan warna yang pelbagai corak bunga ni sangat menonjol dengan warna latar putih bersih .

Saya mula minat kumpul corak VCR ni semenjak tahun sudah lagi mula-mula dapat beli teko bentuk biasa di kedai antik lepas tu saya dapat beli teko dari Kak Nur . Lepas tu saya ada beli beberapa biji piring tanpa cawan tapi saya simpan saja mana la tau bila-bila nanti saya dapat cari cawan yang sepadan dengan piring-piring tu tapi bila dapat cari cawan jenis lain pulak . So saya simpan saja la dengan harapan satu hari nanti dapat la saya lengkap koleksi VCR saya ni....

Lama-lama kumpul akhirnya dapat juga saya lengkapkan koleksi saya ni walaupun pun mix & match tapi saya dah puas hati sebab pencarian saya dah selesai . Sapa tak seronok kalau idaman hati dah cukup kiranya dah boleh tutup buku VCR laa...


Teko aladdin yang menawan sangat pada mata saya ni..


Set lengkap 6 cawan mulut lebar bersama teko , bekas gula serta susu , 5 piring kuih dan sebiji pinggan besar .


Cawan mulut lebar , cantikkan corak simple bunga rose ni...

4 ulasan:

  1. salam kak nannie...
    mmg cantik la koleksi vcr akak....tambah2 set aladin tu..sy cuma ada teko yg beli dgn kak nur tu je...hehehe....cari2 teko bentuk aladin dan bulat x jgk jmp...tahniah ye kak..

    BalasPadam
  2. wlksalam Zany,
    Cantikkan set VCR ni mmg pun teko alladin ni mmg cantik sgt sama la akak pn dulu pn ada teko beli kt kak nur tu juga.Insyallah nanti timbul la teko alladdin ni kt ML atau kt kedai antik kat sana tu tunggu je Zany ya . Thank dik..

    BalasPadam
  3. salam...wahai nannie..
    dimanakah kan ku temui si aladin itew..utk mencukup kan koleksi vcr ku... uwaaaa....tlg2 ler bgtau kalau jumpa ye..isk isk(sambil kesat air mater dah ni..hehe)

    BalasPadam
  4. wlksalam kak Nj,

    insyallah ada tu akak mesti jumpanyer selalu2 la akak seru teko alladdin ni mesti teko ni munculnyer hehehe . ok blh kak kalu jumpa lg den bagi tau akak yaa dah2 jangan nangis dah kecian akak kita ni

    BalasPadam

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..