Khamis, 1 Julai 2010

ROS HITAM



Selamat malam , saya ni jadi rajin buat entry sebab hujung minggu ni saya memang tak ade di rumah sebab ada agenda lain so ini kira macam n3 in-advance la juga.....tak banyak cerita yang dapat saya karangkan dalam entry saya kali ni dan saya hanya nak berkongsi koleksi yang saya ada ni.

Teko alladdin bunga ros hitam ni memang cantik dan menjadi idaman kalbu saya semenjak sekian lama akhirnya saya dapat la juga sementara cawan mulut lebar tu saya dapat 2 biji je ok la mungkin saya akan jumpa lagi 4 bij suatu hari nanti....

Semalam masa mengemas hasil koleksi , saya bawa keluar piring bujur yang saiz besar dan saiz medium ni dan jumpa juga dengan cawan mulut lebar saya yang ada dua ketui je ni , piring mulut lebar ni memang saya ada banyak xtra dalam 6 biji so kalau sapa yang minat nak barter atau beli boleh ym atau hantar email pada saya. Piring bujur yang saiz besar tu pun saya ada xtra satu biji yang saya beli dari apek di pekan Kuala Klawang dan saya nak barter atau jual juga.


Hitam manis si bunga ros sungguh menawan dan elegant , menarik perhatian sesiapa saja yang memandang...



Corak kudup ros pada penutup teko alladdin ni memang comel dan sweet sangat....

ok la sampai disini dulu....

Nite-nite , sleep tide...
See u oalls again tomorrow.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih pada semua pengunjung yang sudi singgah ke blog saya ini , sila la tinggalkan komen anda dan ceria selalu ya..